فردا وارد ۳۴ هفته میشم خیلی اسرس دارم

۵ پاسخ

من چی بگم فردا زایمانمه استرس کشتم 🥲

سلام گروه داریم تو روبیکا میاید

کاش منم ۳۴هفتع باشم

چرا استرس داری اتفاقا خوشبحالت داری راحت میشی
کاش الان من هم هفته تو بودم

استرس چرا ...روزای آخر بارداری قدرش بدون

سوال های مرتبط

مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری