۸ پاسخ

منم امروز وارد ۳۴ هفته شدم😊کاش زودتر هفته ۳۸ برسه

ومنی که هنوزنبستم🤣🤣✌🏻

ببند خیالت راحت شه

لباساشو کامل بشور و‌اتو‌کن‌حتب کهنه خشک کن ها رو بعدش کم کم ساکشو‌ببند

من ساک بچه رو بستم ولی ساک خودم رو کامل نتونستم ببندم فقط پوشک و شورت و لیوان و پتو و اینا گذاشتن خوراکی نزاشتم

من از ۳۱ هفته بستم هروقت دوس داری ببند

اول ماه ۹باید بست

من 35هفته بستم

سوال های مرتبط

مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارو 👶🏻🩵 مامان کارو 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد