سلام مامانا من از الان میتونم ساکمو ببندم یا زوده

۵ پاسخ

من نه ساک بستم نه لباس شستم یه هفته دیگ این هارو انجام میدم ایشالا 🥰
ساک و می‌بندی دوس داری پاشی بری بیمارستان 😁

ببند ضرر که نداره خیالت اینطوری راحت تره من ۳ هفته میشه همه رو شستم ردیف کردم تو کیف خیالم تخت چون زمان زایمان هیچوقت خبر نمیکنه یهو درد بیاد سراغت هیچکاری نمیتونی بکنی دستپاچه میشی

ببندی بهتره بنظرم .من که هنوز نصف کارس .هنو لباسای بچه رو تو کمد نچیدم . چون روزای آخر ادم سنگین میشه بی حوصله میشه .از الان ببند اماده

بنظرم زوده من گذاشتم ۳۷ هفته ببندم

سلام عزیزم ببندی آماده باشه خوبه که

سوال های مرتبط

مامان امیریوسف تودلی مامان امیریوسف تودلی ۹ ماهگی
مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی
مامان شنگول🐥👼 مامان شنگول🐥👼 ۴ ماهگی
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد