۱۰ پاسخ

من بستم ساک نی نی رو
فقط مال خودم مونده ک نمیدونم چی بزارم 😕😕

هرموقع کامل کردی ببند

من بستم ۳۲ هفته و بعد شروع کردم به خونه تمیز کردن گفتم یهویی نشه

منم میخوام لباساشو بشورم بعدشم ساک جمع کنم
بهترین موقعس بنظرم بعدا کم حوصله و خسته ایم نمیدونیم چیکار باید کنیم

زوده دوماه دیگه زایمان دارید

من موندم لباساش بشورم یا ن ازینکه کهنه نشون بده میترسم

منم می‌خوام ببندم احتمالا امروز برم خرید

ببند خیالت راحت بشه زود نیست بنظرم
من که از الان دارم اماده میکنم

من بستم که استرس نگیرم .

اگه کامله ببند خیالت راحت شه

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی
مامان امیریوسف تودلی مامان امیریوسف تودلی ۹ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۶ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱۳ ماهگی