من بستم ساک نی نی رو
فقط مال خودم مونده ک نمیدونم چی بزارم 😕😕
هرموقع کامل کردی ببند
من بستم ۳۲ هفته و بعد شروع کردم به خونه تمیز کردن گفتم یهویی نشه
منم میخوام لباساشو بشورم بعدشم ساک جمع کنم
بهترین موقعس بنظرم بعدا کم حوصله و خسته ایم نمیدونیم چیکار باید کنیم
زوده دوماه دیگه زایمان دارید
من موندم لباساش بشورم یا ن ازینکه کهنه نشون بده میترسم
منم میخوام ببندم احتمالا امروز برم خرید
ببند خیالت راحت بشه زود نیست بنظرم
من که از الان دارم اماده میکنم
من بستم که استرس نگیرم .
اگه کامله ببند خیالت راحت شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.