بچها الان خوبه ساکمو ببندم 35 هفته هستم

۶ پاسخ

اره عزیزم ببند بسلامتی

من بستم فقط مونده وسایل بهداشتی و. پوشاکش بگیرم

من از ۳۴ هفتگی بسته بودم 😂

آره عزیزم ببند

به امیدخدا
من ۳۷ هفته بستم و ۳۸ هفته پسرم دنیا اومد

اره 😘

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد