من امروز بستم البته فقط برا نی نی و فعلا ساک خودم مونده
من بستم الان خیالم راحت باشه
من دیروز بستم ۳۵ هفتم
من ک بستم😂😂اصلا نمیتونم
ببند منکه بستم هرچیزی هم مونده کم کم دارم میخرم
چقدر ریلکسید
من از الان به فکر بستنم😅
من انشالله ۳۰ هفته میبندم
الان ببیند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.