به نظرتون ساکمو هفته بعد ببندم ؟؟

۸ پاسخ

من امروز بستم البته فقط برا نی نی و فعلا ساک خودم مونده

من بستم الان خیالم راحت باشه

من دیروز بستم ۳۵ هفتم

من ک بستم😂😂اصلا نمیتونم

ببند منکه بستم هرچیزی هم مونده کم کم دارم میخرم

چقدر ریلکسید
من از الان به فکر بستنم😅

من انشالله ۳۰ هفته می‌بندم

الان ببیند

سوال های مرتبط

مامان شنگول🐥👼 مامان شنگول🐥👼 ۴ ماهگی
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد