خیلی هم کم نیس
من هر روز یه تخم مرغ اب پز یه کاسه بستنی یه مشت مغزیجات حالا بادوم گردو نخود هرچی داشتی یه لیوان پودر لیدی میل با شیر چندتا خرما میخوردم...وعده های اصلیمم یا سینه مرغ یا گوشت عدس پلو و نخوداب لوبیا
اینا بود ۳۷هفته و سه روز ۳۳۰۰دنیا اومد بچه م...خیلی تاثیر داره ولی من دقیقا از هفته ۳۳شروع کردم تا وارد ۳۸ شدم.۳۳هفته م وزنش ۲۲۰۰بود
من ۳۴ هفته و ۴ روز وزنش ۱۹۰۰ خیلی نگرانم
وزنش نرماله کم نیست
ولی اگه دوست داری بیشتر باشه پروتئین زیاد مصرف کن
زیادم پایین نیست تو این یکماه چیزای مقوی بخور معجون شیرخرما چهارمغز حلیم کباب اینارو بخور تا اون موقع ایشالله بیشتر میشه
منم وزن دخترم کم بود تو ۳۳ هفته،روزانه ی تخم مرغ ابپز،بستنی،بادام،حلیم خیلیییی تاثیر داره…
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.