دخترم دوهفته از پوشک گرفتم پی پی میشینه ولی جیش ایستاده از هوش مصنوعی پرسیدم گفت چون اولش هست اشکالی ندارد آسیب نمیبینه کم کم یاد میگیره اجبار نکن درصورتیکه من نشسته بهش یاد دادم مدام خودم و عروسکش میشینیم ولی چون اول احساس میکنم راحتتره فعلا درست میشه اگه هنوز اولشع
پسر منم چند بار ایستاده جیش کرد
گفتن زشته باید بشینی جیش کنی خداروشکر از سرش افتاد
ایستاده باعث میشه مثانه کامل خالی نشه
خب یادش دادین دیگه
از خودش که چیزی بلد نبوده.
شما موقع جیش بشونش بگو بشین جیش کن تا شاید از یادش رفت
باعث عفونت میشه ادرار گیر میکنه داخله مجاری ادرار
ضرر داره مگه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.