۳ پاسخ

صندلی قصری بخر
من این مشکل رو داشتم....
خود صندلی هست قصری داره
خداروشکر برا دختر من جواب داد
به دوستمم پیشنهاد دادم برا پسرش اونم نتیجه گرفت

دختر منم یکماه گرفتم پی پی میشینه جیش ایستاده ،😢🫠🫠🥴🥴

دختر منم همین بود عزیزم ،تقریبا یه ۲ هفته که از پوشک گرفتنش گذشت کم کم خودش نشست عزیزم ،دختر شما هم خودش میشینه بهش اسرار نکن اصلا

سوال های مرتبط