خانومای هم هفته ی من شمام پاهاتون یخ میکنه؟

۸ پاسخ

پاها و دست های منم یخ میکنه و همش سردمه

منم پاهام یخ یخه🙊

ارهههه همش جوراب پام میکنم 🥲

بعضی وقتا اره

منم هفته دیگه میرم سونو قلب خداکنه همه چی خوب باشه😔😔

من زیاد گشنم نمیشه ب غذا فکر میکنم حالت تهوع میگیرم
گاهی درد پریودی دارم میگیره ول میکنه سينه هامم کمی حساسه

میشه بگی دیگه چه علائمی داری؟

بعضی وقتا اره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 قصد بارداری