خانما من سردرد دارم فشارم یعنی بالاست ؟

۳ پاسخ

هم از فشار
هم از کم آبی بدن

من سردرد داشتنی فشارم میاد رو۷
شمام هم حتما قبلش مطمئن شو بالا رفته یا پایین

علایم دیگه هم داره .پشت سر درد میگیره دست درد میگیره
اگر مطمین نیستی دو تا خیار بخور با دو لیوان آب اگر بالا باشه میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی