من يه فلاكس اب جوشيده شده ي سرد شده كنار دارم يه فلاكس هم. اب داغ. سريع شير پسرمو درست ميكنم
ترکیب هر دو
شیرخشک رو داخل اب خیلی داغ نریز
اب ولرم رو به گرم..شیر سرد هم یبوست میشه هم دلدرد
اب جوش،اب جوش گرم ،اب جوش سرد😂هرچی که اون لحظه بچه گریه نکنه ؛اب جوش سرد شده کمتر؛معمولا شیرو درست میکنم میذارم که سرد بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.