۴ پاسخ

من يه فلاكس اب جوشيده شده ي سرد شده كنار دارم يه فلاكس هم. اب داغ. سريع شير پسرمو درست ميكنم

ترکیب هر دو

شیرخشک رو داخل اب خیلی داغ نریز
اب ولرم رو به گرم..شیر سرد هم یبوست میشه هم دلدرد

اب جوش،اب جوش گرم ،اب جوش سرد😂هرچی که اون لحظه بچه گریه نکنه ؛اب جوش سرد شده کمتر؛معمولا شیرو درست میکنم میذارم که سرد بشه

سوال های مرتبط