این پشه بندا خوبن؟

تصویر
۷ پاسخ

اره عالیه

من داشتم زود خراب شد

عالیه منم بابام برا سیسمونی خرید همش ازش استفاده میکنم عالیه

من دارم هنوز استفاده نکردم

اره عالیه

من گرفتم واسه دختر بزرگم استفاده نشد

من برای دخترم توی سیسمونی خریدم هنوز استفاده نکردم

سوال های مرتبط

مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان رسا مامان رسا ۱ سالگی
مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۱۶ ماهگی
مامان مهوا جانم مامان مهوا جانم ۶ ماهگی
مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی
مامان آرتیا🧿🧿🧿 مامان آرتیا🧿🧿🧿 ۱ سالگی