تیرویید داری
توی بارداری باید زیر 2/5 باشه
بری دکتر بهت قرص میده کنترل میکنه
نه عزیزم باید زیر دو ونیم بشه
برو متخصص غدد باید دارو بخوری
حتما برو تیروئید ممکنه خدای نکرده یاعث سقط بشه 🥲
نه برای باردارها باید زیر ۳ باشه الان واسه شما بالاست باید قرص لووتیروکسین زیر نظر دکترتون استفاده کنین
برای من ۳نیمه، سه شنبه نوبت دکتر غدد دارم میرم چک کنه ببینه اوکیه
کم کاری تیروئید داری
ی کوجولو بالاس
بالاعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.