قند ناشتام ۱۰۰ هست رنج آزمایشگاه زده از ۸۵ تا ۱۰۰ نرماله اوکیه ینی؟

۳ پاسخ

بالاست😕رعایت کن

منم ۱۰۸ بود
این قند هم داستان داره

شب قبلش چیز شیرین نخوردی که؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
بابای کوروش بابای کوروش روزهای ابتدایی تولد
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان ماهلین و دلین ❤️ مامان ماهلین و دلین ❤️ هفته بیستم بارداری