سلام خوبین
مامانای عزیزم میگم قند خون تا ۹۴ یا۹۵ زیاده؟
کلا تا زیر ۱۰۰ زیاده؟

۴ پاسخ

البته بگم از استرس هم میشه

اگه همه اینارو مراعات کنی میاد پایین عجله نکن
من نون خیلی کم میخوردم شيريني جات کم کردم سيب زمینی ماکارانی حذف کردم

نه فکر کنم اوکی باشه بالا ۱۰۰ یا نزدیک ۱۰۰ باشه خطرناکه

توی بارداری‌ بهتره زیز ۹۲ باشه
اگه ۹۵ اینا هست یکم مراعات کن ماکارانی و سیب زمینی کم بخور

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۳ سالگی