سلام خانما قند ناشتا در بارداری ۱۰۰ خوبه؟؟؟

۸ پاسخ

خیرخاهرم کی گفته خوبه؟من ۹۷ لب مرز دادبگ گفت رعایت کن شیری نخور حذف ماکارونی سی زمینی کم شیرینز مصنوعی جان حذف دوهفته دیگه برو ببین اوندپایین یانه ببین رعایت کن نخور شیرینی بد ازمایش بد بد دوهفته بلبد قند تکرار کنی

۱۰۵ بود متفورمین داد

یکم زیاد کنترلش کنی بهتره

قند ناشتا دکتر ب من گفت باید برای زن باردار باید ۹۳باشه باید رژیم بگیری
چون قند من ۱۰۲بود دکتر گفت رژیم بگیر تا الان هم سه بار ازمایشم رو تکرار کردم

سلام نه بالاست

من دکترم گفت زیاده برام رژیم نوشت که بعداز ۱هفته برم دوباره ازمایش تخصصی بدم ۷ساعت ناشتا بعد ۱به۲ ساعت گلوکز.
سعی کن رعایت کنی

واسه من ۹۳ بود گفت رعایت کن باید زیر ۹۰ باشه

اره من ١٥٠ ست دكتر متوفورمين داد

سوال های مرتبط

مامان دیار💙🦋 مامان دیار💙🦋 ۶ ماهگی
مامان نینی کوچولو❤️💙 مامان نینی کوچولو❤️💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته یازدهم بارداری
مامان مائده و مهنا مامان مائده و مهنا ۷ ماهگی
مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی