خیرخاهرم کی گفته خوبه؟من ۹۷ لب مرز دادبگ گفت رعایت کن شیری نخور حذف ماکارونی سی زمینی کم شیرینز مصنوعی جان حذف دوهفته دیگه برو ببین اوندپایین یانه ببین رعایت کن نخور شیرینی بد ازمایش بد بد دوهفته بلبد قند تکرار کنی
۱۰۵ بود متفورمین داد
یکم زیاد کنترلش کنی بهتره
قند ناشتا دکتر ب من گفت باید برای زن باردار باید ۹۳باشه باید رژیم بگیری
چون قند من ۱۰۲بود دکتر گفت رژیم بگیر تا الان هم سه بار ازمایشم رو تکرار کردم
سلام نه بالاست
من دکترم گفت زیاده برام رژیم نوشت که بعداز ۱هفته برم دوباره ازمایش تخصصی بدم ۷ساعت ناشتا بعد ۱به۲ ساعت گلوکز.
سعی کن رعایت کنی
واسه من ۹۳ بود گفت رعایت کن باید زیر ۹۰ باشه
اره من ١٥٠ ست دكتر متوفورمين داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.