سلام خانما ناشتا قندم ۱۰۰ چیا نباید بخورم

۵ پاسخ

برنج ،نان لواش اینا هم قندو بالا میبرن
صبا هم بدون صبونه نمون اصلا

شیرینی جات کلا،میوه های شیرین مثل پرتقال هندونه خربزه ،خرما ،برنج زیاد نخور مخصوصا شب ،اخر شب اگه گشنت شد یکم نون وپنیر بخور ،اب زیاد بخور ،میان وعده داشته باش یه چیز سبک ،سبزیجات و پروتئین تو برنامه غذاییت حتما باشه
میوه مثل سیب وشلیل هلو خوانواده توت برات خوبن
منم قندم بالا بود اینا توصیه متخصص تغذیه بود برام دوهفته اینارو رعایت کن بعدش برو دوباره آزمایش قند بده شبشم شام سبک داشته باش

بامیه بزار شب تا صبح بمونه تو یه لیوان اب صبح اون اب رو بخور قند خونو پایین میاره

حتی دوغ هم قندو بالا میبره باید سعی کنی ماکارانی برنج قندهای مصنوعی و حتی میوه و ابمیوه های شیرینو کم و حتی حذف کنی

شیرینیجات مصنوعی و میوه های خیلی شیرین مثل انبه موز هندوانه طالبی خرما ممنوعه اگر هوس کردی یک تکه کوچیک

سوال های مرتبط

مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری