خانما ناشتا قندم ۹۶ بود خیلی زیاده

۳ پاسخ

باید 92 باشه رعایت کن

نه اوکیه

واس من ۱۰۴ اینا بود🙁گف رعایت نکنی انسولین مینویسم واست😕الان رعایت میکنم ولی همیشه قندم میفته دستام میلرزع😕نیمدونم چیکا کنم

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو❤️💙 مامان نینی کوچولو❤️💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۳ سالگی