خانما قندم بالاست . چیا میتونم بخورم؟

۳ پاسخ

برنج ساده نخور شوید پلو مثلا میتونی بخوری کلا برنج رو با سیزیجات دم بذار سبزیجات خیلی بخور سبزی همیشه تو سفرتون باشه میوه مثلا روزی یدونه سیب و پرتقال میتونی بخوری کلا وعده هاتو کم کن تعداشو زیاد کن مغزیجات میتونی بخوری خیارم خیلی قندو کنترل می کنه مثلا حالا دلت ی شیرینی خواست خیلی کم بخور بعدش یدونه خیار بخور قندو کنترل می کنه استرسم اصلا نگیر دثتر دارو داده دیگ بهت قندت کنترل میشه

چنده عزیزم؟

همه چی جز برنج و شیرینی

سوال های مرتبط

مامان ژاکان مامان ژاکان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی کوچولو❤️💙 مامان نینی کوچولو❤️💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری