خانما قندم بالاست چه کنم😐

۶ پاسخ

من تجربه ندارم گلم
من سر بارداری هام قندم پایین بود همش باید چیزی شیرین میخوردم

کدو رنده کن داخل ماست بخور

منم قند ناشتام ۹۷بود دوهفته رعایت کردم شد ۸۷ نه برنج ماکارانی نون هندوانه نوشابه ابمیوه ها بیرون سیب زمینی اینا کلا قطع کردم نون کم میخورم برنجم یکی دوبار

برنج هفته یک بار اونم کم بخور
بادام بخور، رژیم بگیر،به جای قند کشمش بخور
آبمیوه وچیزای شیرین نخور

300 هستش

اگه خیلی بالاست باید بری دکتر قرص میده کنترل میشه
شیرینی هم کلا قطع کن

سوال های مرتبط

مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ژاکان مامان ژاکان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد