قندم بالاست چی بخورم بیاد پاین

۵ پاسخ

همراه غذات کدوسبز ودنده کن تو ماست بخور.آب فراوان.شیرینی هم ک حذف کن .سنگک به جای نان سفید.گوجه و خیار خوبه.

پرهیز غذایی .من هیچی نمیخوردم قندم بالا بود دکترم گفت سنگگ با پنیر و خیار گوجه بخورم تو طول روز ،کدو سبزم خوبه اب پزش

نخور بیاد پایین، کلا شیرینی جات مصنوعی رو‌حذف کن، میوه در حد دو یا سه واحد بخور. قندت چنده؟

قندت چنده؟

برای قندبالا باید نخوری😁تابیاد پایین.پرهیز کن‌برنج کم بخور خورشت بیشتر بخور.سبزیجات خیلی بخور

سوال های مرتبط

مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری