مامانا موز بخورم یا نه چون قندم بالاست

۵ پاسخ

موز جز میوه هایی که قندشون بالاس
سیب و پرتقال و انار تا جایی که میدونم قندش کمتره اما خیار تنها چیزیه که قند نداره و راحت میتونی هر چقد بخوای بخوری

این قند چی بود افتاده به جون همه من خسته شدم همش گشنه ام

اگه هوس کردی یه گاز بخور نوش جون خودت و نی نیت، ولی زیاد نخور

یکی هم نحورم

موز قندش بالاست نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان ژاکان مامان ژاکان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری