قندم ۱۳۱یعنی خیلی بالاست

۱۰ پاسخ

آره خیلی بالاست من ۹۳ بود دکتر گفت رعایت کن لب مرزی

گفت هفته بعد بیا

فک کنم انسولین بده بهت

اره تقریباً فک کنم از پیش دیابت هم بیشتره ولی باز استرس نگیر که بدتر قندتو می‌بره بالا ، برو دکتر و رعایت کن کنترل میشه، و احتمالا قند دوران بارداریه و بعد بارداریت رفع میشه..
میوه خیلی کم بخور و میوه هایی شاخص گلیسمی شون پایین بخور

پس بجز گوجه بادمجون چیزی دیه نخورم😂

خیلی باعه

باید خیلی رعایت کنی و دوباره باز قندت رو چک کنی

آره عزیزم نرمالش ۹۲عه
دکتر بری قرص میده بهت

ناشتا؟

خیلی

سوال های مرتبط

مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری