آره خیلی بالاست من ۹۳ بود دکتر گفت رعایت کن لب مرزی
گفت هفته بعد بیا
فک کنم انسولین بده بهت
اره تقریباً فک کنم از پیش دیابت هم بیشتره ولی باز استرس نگیر که بدتر قندتو میبره بالا ، برو دکتر و رعایت کن کنترل میشه، و احتمالا قند دوران بارداریه و بعد بارداریت رفع میشه..
میوه خیلی کم بخور و میوه هایی شاخص گلیسمی شون پایین بخور
پس بجز گوجه بادمجون چیزی دیه نخورم😂
خیلی باعه
باید خیلی رعایت کنی و دوباره باز قندت رو چک کنی
آره عزیزم نرمالش ۹۲عه
دکتر بری قرص میده بهت
ناشتا؟
خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.