خانما آزمایش کل دادم قندم ۱۰۱ بوده خیلی بالاست ؟

۸ پاسخ

از۹۲ب بالا بالاس از۹۴تا۱۰۳باید مراعات کنی دوهفته بعد دوباره ازمایش بدی

باغذات سماق بخور من خودم دیابت داشتم دوساله خداروشکر قندم روبا مدیتیشن و خوردن غذای سالم کنترل کردم قندوشکر رو کلا حذف کن من یکساله نمیخورم ولی هوسی کیک وشیرینی اونم ماهی یه بارمیخورم

سلام منم 102 هست قندم دکتر گفت دوهفته دیگه ازمایش بدم 🥲

رعایت کن چیزایی ک قندشون بالاس کم بخور بجای نون لواش سنگک بخور شیرینی نخور رژیمی بخر بخور اگ دلت خواست

آره گلم بالا

لب مرزی ممکنه بگه رژیم بگیری من سر دخترم ۱۰۵ بود رژیم گرفتم فقط ۱۵ کیلو لاغر کردم

تو بارداری باید زیر 90باشی

ناشتا؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بند انگشتی مامان بند انگشتی هفته سیزدهم بارداری
مامان پسر مامانش🩵🫀 مامان پسر مامانش🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد