بچها من قندم ۱۰۱ هست باید رعایت کنم.؟؟

۷ پاسخ

اره گلم

مراعات کن میاد پایین هله هوله و کیک و ... سس کچاپ نوشابه و قند با چایی رو کلا بزار کنار

برامن ۹۴ بود گفت رژیمت رو رعایت کن اگر ناشتا از ۹۵ به بالا یا ۲ساعت بعد غذا ۱۴۰ به بالا بود بیا برات قرص رو شروع کنم

بالاس باید زیر ۹۰ باشه
من ۱۰۷ بود انسولین میزنم

من 97 خیلی میگند رعایت کنم

برامنم 93گفته مراعات کن

بله قند توی بارداری باید زیر ۹۴ باشه
شما خیلی مراعات کن

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری