۴ پاسخ

من ۵ هفته بودم رفتم ازمایش دادم قندم ۹۷ بود یعنی خطرناکه استرس گرفتمه؟

آبجیم کدو میذاشت رو برنج که آبپز شه،میخورد قندش تنظیم شد

بالا ست
من ۹۲ناشتا دارو داد دکتر

ناشتا بالا هست

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری