صبح ناشتا
موز بخورم قندم می‌ره بالا؟

۳ پاسخ

قند و شکر و شیرینی رو ۱ ماه حذف کن خرما هم مثلا روزی یه دونه.بستنی هم حذف کن.
درست میشه

قند موز خیلی بالاس

کلا موز میوه ای هست که قند داره.
اگر قندت لب مرز یا بالاس نخور.یا اگر‌یبوست داری نخور.
ولی اگر قندت اوکیه بخور.
روزی یه دونه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نور مامان نور هفته بیست‌ودوم بارداری