سلام خانوما قند ناشتا ۸۹باشه خوبه؟

۲ پاسخ

اره برای من اولین بار۱۰۶بود گفتن بالاعه رعایت کردم دوباره ازمایش دادم۹۵بود گفتن خوبه سعی کن برسونی ب۹۳۸۹که عالیه

اره دکتر بمن گفت زیر ۹۰ خوبه

سوال های مرتبط

مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان تو دلی🥹😍 مامان تو دلی🥹😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🎀🐣🎀 مامان 🎀🐣🎀 هفته چهارم بارداری