۴ پاسخ

تازه چهار ماه شده ؟

نوش جونش عزیزم
منم چند روزه دارم فرنی میدم به پسرم
دهنشو قفل نمیکنه؟

مگه نباید اول پوره بدی🙄فرنی سنگینن

چرا انقدر زود شروع کردید؟

سوال های مرتبط