۲ماهگی چطور بود
برای دختر منم دو روز تب داشت
برا دختر منم سخت بود نصف شب جیییغ میزد بچم🥺
وای واسه پسر منم🤦🏼♀️
منم از الان نگرانم ۲ماهگی شب گریه میکرد پاشو راست میکرد نگه میداشت
ساعت ۳صبح بیدار شدم تب شدید داشت تا ۶ بهتر شد ۳روز اذیت شد خدا کنه ایندفعه اذیت نشه
دیروز صبح واکسن زده الان توخواب آه وناله میکنه بعضی وقتا هم موقع نفس کشیدن شکمش هی میره داخل و درمیاد استانمینوفن میدم باشیرزیاد بالامیاره قبلا هم باشیرزیادبالامیورد ولی الان نگرانشم
دوماهگیش خوب بود؟
چرا؟تب داره بچه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.