۸ پاسخ

۲ماهگی چطور بود

برای دختر منم دو روز تب داشت

برا دختر منم سخت بود نصف شب جیییغ میزد بچم🥺

وای واسه پسر منم🤦🏼‍♀️

منم از الان نگرانم ۲ماهگی شب گریه میکرد پاشو راست میکرد نگه می‌داشت
ساعت ۳صبح بیدار شدم تب شدید داشت تا ۶ بهتر شد ۳روز اذیت شد خدا کنه ایندفعه اذیت نشه

دیروز صبح واکسن زده الان توخواب آه وناله میکنه بعضی وقتا هم موقع نفس کشیدن شکمش هی میره داخل و درمیاد استانمینوفن میدم باشیرزیاد بالامیاره قبلا هم باشیرزیادبالامیورد ولی الان نگرانشم

دوماهگیش خوب بود؟

چرا؟تب داره بچه؟

سوال های مرتبط

مامان ๓คђรค ภเɭค مامان ๓คђรค ภเɭค ۸ ماهگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۱۰ ماهگی
مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۹ ماهگی