برای دخترم خیلی سبک بود اما اماااان از بی اشتهایی بعدش دیوانه شدم ایشالله برای شما اینطور نباشه
آخ آخ نگم 2 واکسن 6 دارم از الان استرس دارم
برای من راحت بود
ن خیلی هم عالی بود خداروشکر
خیلی سخت بود البته ک شنبه واکسن زده هنوزم پاش درد میکنه
افتضاح بود
عزیزم چندتا واکسن تزریقی بود؟
از الان استرس واکسنشو دارم😐
بله عذاب الهی بود سخت ترین شب های زندگیم بود. تا دو هفته بعدشم درگیر شیر نخوردن و بدخوابی و... بودیم
ن سبک بود
اره همش ناله میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.