۱۰ پاسخ

برای دخترم خیلی سبک بود اما اماااان از بی اشتهایی بعدش دیوانه شدم ایشالله برای شما اینطور نباشه

آخ آخ نگم 2 واکسن 6 دارم از الان استرس دارم

برای من راحت بود

ن خیلی هم عالی بود خداروشکر

خیلی سخت بود البته ک شنبه واکسن زده هنوزم پاش درد میکنه

افتضاح بود

عزیزم چندتا واکسن تزریقی بود؟
از الان استرس واکسنشو دارم😐

بله عذاب الهی بود سخت ترین شب های زندگیم بود. تا دو هفته بعدشم درگیر شیر نخوردن و بدخوابی و... بودیم

ن سبک بود

اره همش ناله میکرد

سوال های مرتبط

مامان آدرینا مامان آدرینا ۱۰ ماهگی