چقدر واکسن 4ماهگی سخت داره میگذره خدایا😓

۵ پاسخ

دیگه صبح شد سختش گذشت.ولی چهار ماهگی واقعا سخته

هیچی ب اندازه تب مدام بد نیست .

واقعاً دختر منم آخر این هفته واکسن ۴ماهگی داره

من میگم دو ماهگی سخته پس خدا به دادمون برسه
از دیروز صبح پدر بچم در اومد خودمم که دیگه دارم هلاک میشم
دخترم اسهالم شده نمیدونم از قطره است یا واکسن

پسر من دوماهگی زد اونم سخته

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوقک مامان مامان فندوقک ۱۵ ماهگی
مامان الا مامان الا ۱۴ ماهگی
مامان دوقلوها🩷💙🧿 مامان دوقلوها🩷💙🧿 ۱۲ ماهگی
مامان ๓คђรค ภเɭค مامان ๓คђรค ภเɭค ۸ ماهگی