وایییییی فردابچم واکسن داره 4ماهگی 😭😭😭😭

۱۰ پاسخ

چهارماهکی و دوما هکی عالی بود برا من

من امروز زدم وای خیلی بد بود سه تا آمپول یه خوراکی🥲 بچم تب کرد همون لحظه

منم غصم گرفته بس که جیغ کشید برا دوماهگیش

دور محل تزریق رو با یه گوش پاکن آغشته به پاراکید ماساژ بدین دردش خیلی کمتر و آرومتر میشن بچه ها..واکسن پسرمنم یکشنبه ست🥲

راحته خیالت راحت

بچه منم
دست تنهاهم هستم
خیلی بچم مظلومانه گریه میکنه فقط میخوام بمیرم براش
کاش همشون خوراکی بودن
لعنت به تزریقی

سه تا آمپول و دو تا خوراکی برا دختر من خیلی سخت گذشت

دختر منم فرداست واکسنش

چهار ماهگی چندتا امپوله؟؟؟

نگران نباش مثل ۲ ماهگیه
فقط میگن ۱۸ ماهگی یه ذره سخته

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوقک مامان مامان فندوقک ۱۵ ماهگی
مامان الا مامان الا ۱۴ ماهگی
مامان دوقلوها🩷💙🧿 مامان دوقلوها🩷💙🧿 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۰ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱۲ ماهگی