۳ پاسخ

من از ۳ ماهگی درگیرشم..واقعا بده..کی زایمان کنم تموم بشه این سوزش معده...گاهی انقدر زیاده که غذا از گلوم پایین نمیره

اگه مطمئنی به خاطر معده ات هست شربت ادی ژل بخور، بعد غذا اسید معده ات رو تنظیم میکنه من چندماه درگیر بودم

سردرد اینا نداری؟؟
فشارت و‌ گرفتی؟؟
اگه دسترسی داری یه بهداشت یا ماما سر بزن

سوال های مرتبط