اره فقط لوسیونم بگیر
اره خوبه. ولی من سیوند گرفتم اونم خوبه🥹
خوبه کاملا ضدحساسیت
منم همینو گرفتم خوبه
اره مارک خوبیه
من پینو گرفتم اما فیروزم خوبه
صابونش کاربرد نداره شامپوش که خیلی خوبه روغن بدن بگیر تا لوسیونش
من از همین گرفتم
اره خوبه چرا بد باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.