خانما بنظرتون پک بهداشتی فیروز خوبه یا نه؟؟

تصویر
۹ پاسخ

اره فقط لوسیونم بگیر

اره خوبه. ولی من سیوند گرفتم اونم خوبه🥹

خوبه کاملا ضدحساسیت

منم همینو گرفتم خوبه

اره مارک خوبیه

من پینو گرفتم اما فیروزم خوبه

صابونش کاربرد نداره شامپوش که خیلی خوبه روغن بدن بگیر تا لوسیونش

من از همین گرفتم

اره خوبه چرا بد باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیام وریتاج♥️🥺 مامان لیام وریتاج♥️🥺 ۶ ماهگی