مامان هایی که سزارین شدین
چیکار کردین شکمتون تخت شه؟

۳ پاسخ

من چن تا رفیقام سزارین کردن همه شکم هاشون تخته چون از قبل شکم نداشتن بعدم شکمشونو بسته بودن بعد کشیدن بخیه و پر خوری هم‌نکردن اتفاقا من چن روز پیش داشتم میپرسیدم ازشون

تخت نمیشه تخت هم بشه پایینش حالت افتادگی پیدا میکنه😫😫😫

تخت نشده

سوال های مرتبط