800 تومن متخصص کودکان
من فوق تخصص ۱ تومن دادم
درمانگاه اطفال ۵۵۰
متخصص۷۹۰دادم
۵۰۰ آخرین بار
من 600 دادم
من ویزیت تلفنی گرفتم ۶۵۰
ولی حضوری نمی دونم
من ۵۰۰ دادم دخترم مریض شده بود گلو درد بود ۱۵۰۰ هم پول دارو دادم از اون موقع همش میگم این داروها که کلا ۳ تا بود همیشه هم میخورد چرا آنقدر گرون شد
متخصص ۵۵۰
فوق تخصص ۸۵۰
والا من یه تومان داده همین جوری خشکم زد تا گفت .
500من دادم
۸۵۰من دادم🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.