۴ پاسخ

4 روز دیگ

عزیزم منم تقریبا باشما هستم 11سیکل ازادسازی زدم امروز 20سیکلمه اما هیچ علایمی ندارم

علائم داری عزیزم

اگه میتونی صبر کنی که بزار چند روز بعد تاخیرت بهترین زمانه

سوال های مرتبط