پرستار ک صدسال همچین کاری نمیکنه ک
من ب خدمه گوشیمو داده بودم از بچه وقتی لخت بود تازه گریه اولشو کرد فیلم گرفتن
توم میتونی ب دکترت بگی اگ اوکی داد خودش ب یکی میده فیلم بگیرن ازت
منم بسکی زایمان کردم
ت اتاق عمل خودشون گفتن گوشیتو بده فیلم بگیریم ازت
من که خود دکترم فیلم گرفته بود حالا بماند که ۳۰تومن زیرمیزی هم ازم گرفت🫠
من شوهرخالم تکنسین اتاق عمله اگه شیفت باشه روز زایمانم گوشیمو میدم فیلم وعکس بگیره برام🌸
ولی فکنم ب یکی دیگه از پرسنل بگی یه شیرینی پولی باید بدی بهش
من چون یهو رفتم سز دگ شوهرم به کل پرسنل اتاق عمل پول داد که از بچه و بریدن نافش فیلم و عکس گرفتن
اره منکه پرستاره مهربون بود دادم گرفت
حالا من طبیعی ام
دنبالم اینم یکی فیلم بگیره🤣🤣
پرستار انجام نمیده...خود بیمارستان فیلمبردار داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.