۸ پاسخ

پرستار ک صدسال همچین کاری نمیکنه ک
من ب خدمه گوشیمو داده بودم از بچه وقتی لخت بود تازه گریه اولشو کرد فیلم گرفتن
توم میتونی ب دکترت بگی اگ اوکی داد خودش ب یکی میده فیلم بگیرن ازت

منم بسکی زایمان کردم
ت اتاق عمل خودشون گفتن گوشیتو بده فیلم بگیریم ازت

من که خود دکترم فیلم گرفته بود حالا بماند که ۳۰تومن زیرمیزی هم ازم گرفت🫠

من شوهرخالم تکنسین اتاق عمله اگه شیفت باشه روز زایمانم گوشیمو میدم فیلم وعکس بگیره برام🌸
ولی فکنم ب یکی دیگه از پرسنل بگی یه شیرینی پولی باید بدی بهش

من چون یهو رفتم سز دگ شوهرم به کل پرسنل اتاق عمل پول داد که از بچه و بریدن نافش فیلم و عکس گرفتن

اره منکه پرستاره مهربون بود دادم گرفت

حالا من طبیعی ام
دنبالم اینم یکی فیلم بگیره🤣🤣

پرستار انجام نمیده...خود بیمارستان فیلمبردار داره

سوال های مرتبط