اونایی ک سز اختیاری انجام دادین پشیمونین؟

۵ پاسخ

ن خیلی راضیم

😐💔من اره

اصلاااااااا ب هیچ عنوان

ببین خودت با کدوم راحتی همون انتخاب کن من ک سزارین ترجیح دادم ب هی معاینه زور زدن

نه خیلیم راضیم

سوال های مرتبط