۷ پاسخ

عزیزم هر عفونت یه آنتی بیوتیک خوبه مثلا برای عفونت گلو وگوش آموکسی کلاو میدن برای عفونت ویروسی آزیترو میدن بستگی به نوع عفونت داره نمیشه سرخود آنتی،بیوتیک داد

آموکسی کلاو ۶۴۳ خوبه

اموکسی کلاو بدون تجویز میدن؟

اموکسی کلاو که میدادم کلا احساس ضعف میکرد همش عرق میکرد الانم فقط صرفه میکنه بخصوص شب که نمیتونه بخوابه

اموکسی ‌کلاو بهتره ب نظرم ولی ازیترو ضد حساسیت هم هست.اما سفکسیم ندی بهتره چون اکثرا الرژی دارن بچه ها بهش

دخترمنم دکترعمومی سفکسیم داده بود خوب نشد سرفش.متخصص هم اموکسی کلاو داد خیلی قوی بود.

دکتر دختر من تا الان همیشه ازیترو داده
متخصص هم هست
پنجشنبه جای دیگ بردمش سفسکیم داد دکترش عمومی بود

سوال های مرتبط