۴ پاسخ

عالیییییییییه
جتمااااا بدش
البته من شهریور همیشه میدمش تا اخر زمستان که مریض نشده
خدارو شکرررر امسال اصلا مریض نشد زمستان

عزیزم برکردی دگتر دوسالگی ازمایش هم دادی

سانستول بش میدم خیلی خوش خوراک شده زود ب زود گشنش میشه کاشکی یکم تپل شهههه همه ویتامینارو داره شربت سانستول

من مولتی ویتامین پدیا بست بش میدم
روزی دوبار

قبلشم ی دوره فروگلوبین دادن

سوال های مرتبط