عالیییییییییه
جتمااااا بدش
البته من شهریور همیشه میدمش تا اخر زمستان که مریض نشده
خدارو شکرررر امسال اصلا مریض نشد زمستان
عزیزم برکردی دگتر دوسالگی ازمایش هم دادی
سانستول بش میدم خیلی خوش خوراک شده زود ب زود گشنش میشه کاشکی یکم تپل شهههه همه ویتامینارو داره شربت سانستول
من مولتی ویتامین پدیا بست بش میدم
روزی دوبار
قبلشم ی دوره فروگلوبین دادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.