۷ پاسخ

من نان اپتی پرو میدم خوبه

من پرونان دادم یبوست شد کامفورت دادم خوب نشد.امروز رفتم فوق متخصص گوارش گفت نان اچ آ بده.خریدم براش امیدوارم خوبشه

تبربک میگم عزیزم قدم نو رسیده مبارک ☘️🩵
از دکترت بپرس یه وقت دلدرد نشه بچه

نه ساناز نان سنگینه
اپتامیل اچ آ یک بگیر
اینو دکتر اطفال به فامیلمون معرفی کرده بود اونم برای نوزادش گرفته بود خیلی راضی بود

ساناز منم تجربه ندارم اما دوستم میگفت گیگوز خوبه

نان یکم سنگینه ممکنه یبوست ایجاد کنه ببلاک بخر مبارک باشه قدم نو رسیده عزیزم💗

اره اگه نان به بچه بسازه خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 ۱۳ ماهگی
مامان ✨️فاطمه نورا✨️ مامان ✨️فاطمه نورا✨️ ۱۳ ماهگی