من نان اپتی پرو میدم خوبه
من پرونان دادم یبوست شد کامفورت دادم خوب نشد.امروز رفتم فوق متخصص گوارش گفت نان اچ آ بده.خریدم براش امیدوارم خوبشه
تبربک میگم عزیزم قدم نو رسیده مبارک ☘️🩵
از دکترت بپرس یه وقت دلدرد نشه بچه
نه ساناز نان سنگینه
اپتامیل اچ آ یک بگیر
اینو دکتر اطفال به فامیلمون معرفی کرده بود اونم برای نوزادش گرفته بود خیلی راضی بود
ساناز منم تجربه ندارم اما دوستم میگفت گیگوز خوبه
نان یکم سنگینه ممکنه یبوست ایجاد کنه ببلاک بخر مبارک باشه قدم نو رسیده عزیزم💗
اره اگه نان به بچه بسازه خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.