خانما هم هفته من شما ام حس تنگی نفس دارین؟!🥺

۶ پاسخ

من دو هفته پیش شدید بود الان یکم بهتر شده

من چندروز بودم مخصوصا شبا تو خواب الان خوب شدم

اره طبیعیه من راه برم یا حرف بزنم نفس کم میارم😂😑

بله خیلی

بله منم دارم

طبیعیه ولی اگه مقدارش کم باشع
یکی دو هفته دیگه بگذره یکم شکم میاد پایین فشار از قفسه سینه برداشته میشه

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان اَدِلیا و آدرین😍 مامان اَدِلیا و آدرین😍 روزهای ابتدایی تولد