دخترم این سه روزه اسهال شدیدداره چکارکنم😭

۳ پاسخ

اگه در روز۵بار دستشوی میکنه ابکیه عیب نداره.اگه خون توش بود ببر دکتر.تو این سن که همش ابکیه

ببین چی‌خوردی که زده به شیرت…..

پدی لاکت بده بهش

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🧸👼 مامان جوجو ممد🧸👼 ۱۶ ماهگی