سلام دوستان این شربت برای چی خوبع؟

تصویر
۳ پاسخ

من میدم به پسرواسه نفخ ودلدردش چیزه خوبیه میگن یکمم خواب آوره گیاهیه

برای کولیک نوزاد خیلی خوبه

برای کولیک نوزاد

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۵ ماهگی
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری