من ک به این هزینه ها نگاه میکنم،پشیمون میشم از بارداری
چرا انقدر هزینش زیاده؟؟؟؟؟
من ۲ اردیبهشت دادم ۱۴ تومن
وای خیلی زیاده
من امروز آزمایشگاه دنا تهران
۱۳ تومان
۱۳۹۰۰ انجام دادم۲۹فروردبن
۲۴ فروردین ۹ تمن
۶ فروردین انجام دادم ۱۰ تومن
من ۲۹ فروردین آزمایشگاه دنا انجام دادم ۱۳ تومن شد
۱۵تومن
من اخر اسفند انجام دادم ۸۸۰۰ الان فک میکنم تقریبا دوبرابر شده
من پرسیدم گفتن ۱۶ تومن
۱۴ تومن عزیزم فروردینماه سلفری دادم
من ۲۳فروردین انجام دادم ۱۴۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.