سلام مامانا خوبین اینجا کیا ازمایش سلفری دادن میدونید هزینش چقدره؟؟

۱۸ پاسخ

من انجام دادم و فردا جوابش میاد، ۹.۸۹۰ شد واسه من درحالیکه تو بعضی ازمایشگاه ها تا ۱۲ تومن هم قیمت دادن بهم. ولی اصلا ربطی به ازمایشگاهی که میری نداره چون نهایتا همه نمونه خون ها به تهران ارسال میشه و دستگاه تست سلفری فقط و فقط تو تهران هست. پس بگرد و پایینترین قیمت رو پیدا کن(ازمایشگاه واسه خودش پول میگیره)

هفته ۱۳ انجام دادم و هزینش شد ۹ تومن.دو هفته هم طول کشید جوابش بیاد

منم 8800

من دادم نیلو تهران۸۹۰۰

من انجام دادم شد۱۰۸۰۰

من ۹تومن دادم

4تومنه

سلام برای من ۱۰ تومن شد

۹تومن سه شنبه باید بدم

من ندادم ولی هزینه اش ۹-۱۰ تومنه

۹ تومن انجام دادم

۱۳ میلیون تومان

۹ میلیون
۲هفته ای جوابش میاد

من ۸۸۰۰ دادم

من که ۸۵۰۰ دادم

خالم دیروز شیراز آزمایشگاه نیلو انجام داده ۱۰۸۰۰

الان دیدم از میاندواب هستین، برید ازمایشگاه انور ازمایش بدید منم همونجا دادم

۹ تومنه

سوال های مرتبط

مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان گیلاس 🍒 مامان گیلاس 🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توتفرنگی🍓 مامان توتفرنگی🍓 هفته چهاردهم بارداری