من انجام دادم و فردا جوابش میاد، ۹.۸۹۰ شد واسه من درحالیکه تو بعضی ازمایشگاه ها تا ۱۲ تومن هم قیمت دادن بهم. ولی اصلا ربطی به ازمایشگاهی که میری نداره چون نهایتا همه نمونه خون ها به تهران ارسال میشه و دستگاه تست سلفری فقط و فقط تو تهران هست. پس بگرد و پایینترین قیمت رو پیدا کن(ازمایشگاه واسه خودش پول میگیره)
هفته ۱۳ انجام دادم و هزینش شد ۹ تومن.دو هفته هم طول کشید جوابش بیاد
منم 8800
من دادم نیلو تهران۸۹۰۰
من انجام دادم شد۱۰۸۰۰
من ۹تومن دادم
4تومنه
سلام برای من ۱۰ تومن شد
۹تومن سه شنبه باید بدم
من ندادم ولی هزینه اش ۹-۱۰ تومنه
۹ تومن انجام دادم
۱۳ میلیون تومان
۹ میلیون
۲هفته ای جوابش میاد
من ۸۸۰۰ دادم
من که ۸۵۰۰ دادم
خالم دیروز شیراز آزمایشگاه نیلو انجام داده ۱۰۸۰۰
الان دیدم از میاندواب هستین، برید ازمایشگاه انور ازمایش بدید منم همونجا دادم
۹ تومنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.