ما یه کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇
@madaraneehhh
از قدیم شنیدیم از شش ماهگی باید بدی. منم بعد واکسن که بی قراری ش رفع بشه میخوام شروع کنم ان شاءالله
بستگی به بچه داره من پسرم رو دکتر بردم گفت میتونی تو ۴ ماهگی با یه قاشق فرنی در روز شروع کنی
وزن کم از چهار و نیم عادی از شیش
دکتر دخترم گفت زود شروع کردن کار کاملا اشتباهی هست پایان شش ماهگی اونم یه هفته بعد واکسن باید شروع کنی
من ۵ ماه و نیم دادم
سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره
من میخام ماه بعد بدم یکم فرنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.